dana

Zwroty i wymiana

ZWROTY
W przypadku, gdy zamówienie nie będzie spełniało Twoich oczekiwań, każdy produkt oferowany w EIDOS.pl możesz zwrócić w ciągu 14 dni. W przypadkach losowych dotyczących niemożliwości dotrzymania tego terminu prosimy o kontakt - staramy się być elastyczni.
Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia zwrotu jest odesłanie rzeczy nowej, z kompletnym ometkowaniem, bez oznak użytkowania i bez zapachów. Brak metki zabezpieczającej oryginalnie przytwierdzonej do towaru wyklucza możliwość zwrotu.
Krok po kroku - jak zwrócić towar?
1. Możesz wydrukować i wypełnić FORMULARZ Zwrotu/Wymiany/Reklamacji,
2. Zapakuj w bezpieczny sposób zwracane rzeczy. Możesz dołączyć wypełniony FORMULARZ Zwrotu/Wymiany/Reklamacji oraz kartę zamówienia otrzymaną razem z Twoim zamówieniem oraz możesz dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura),
3. Tak zapakowaną paczkę wyślij na swój koszt na adres:
EIDOS.pl
ul. Kilińskiego 13A,
87-100 Toruń,

W jaki sposób rozpatrujemy zwroty?
1. Sprawdzamy kompletność Twojego zwrotu (zamówienia)
2. Jeśli wszystko jest w porządku dokonujemy zwrotu pieniędzy na wskazane konto. Przelewu zwrotnego dokonujemy niezwłocznie po otrzymaniu paczki ze zwrotnem i nie póżniej niz 3 dni po tym.
Chcemy, żeby mieli Państwo pewność, że na przelew zwrotny nie trzeba czekac aż 14 dni.
 
WYMIANA
Każdy produkt oferowany w EIDOS.pl można wymienić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że taki będzie dostępny. Warunkiem jest odesłanie rzeczy nowej, z kompletnym ometkowaniem, bez oznak użytkowania i zapachów. Brak metki zabezpieczającej oryginalnie przytwierdzonej do towaru wyklucza możliwość wymiany.
Wymiana możliwa jest jedynie w obrębie jednego modelu (to znaczy na inny kolor lub rozmiar). Z uwagi na krótkie serie wielu produktów w naszej ofercie, sprawdź czy w sklepie znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany i najlepiej złożyć nowe zamówienie na tę rzecz z dopiskiem w polu UWAGI, że jest to towar na wymianę. Jeśli klient chce wymienić rzecz na zupełnie inną, zalecamy zwrócić produkt, oraz zakupić kolejny. 
Krok po kroku - jak wymienić towar?
1. Możesz wydrukować i wypełnić FORMULARZ Zwrotu/Wymiany/Reklamacji,
2. Zapakuj w bezpieczny sposób zwracane rzeczy. Możesz dołączyć wypełniony FORMULARZ Zwrotu/Wymiany/Reklamacji oraz kartę zamówienia otrzymaną razem z Twoim zamówieniem oraz możesz dołączyć dowodód zakupu (paragon lub faktura),
3. Tak zapakowaną paczkę wyślij na swój koszt na adres:
EIDOS.pl
ul. Kilińskiego 13A,
87-100 Toruń,

W jaki sposób rozpatrujemy wymiany?
1. Sprawdzamy kompletność Twojego zamówienia na wymianę.
2. Jeśli wszystko jest w porządku kompletujemy rzeczy na wymianę i niezwłocznie wysyłamy paczkę na wskazany przez Ciebie adres.
UWAGA: Z uwagi na charakter naszego sklepu (często krótkie serie modeli) zalecamy dokonać nowego zamówienia zaraz po otrzymaniu rzeczy, którą chcielibyśmy wymienić na inny rozmiar z dopiskiem w polu UWAGI, że jest to towar na wymianę. W przypadku braku rozmiaru prosimy o kontakt z nami - może damy radę uszyć rozmiar dla Ciebie. 

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie:  Ewelina 518-967-245, Robert 518-970-210 lub mailowo: e-sklep@eidos.pl
© 2017 EIDOS.pl®
Sklepy internetowe Toruń