ZWROTY
W przypadku, gdy zamówienie nie będzie spełniało Twoich oczekiwań, każdy produkt oferowany w EIDOS.pl możesz zwrócić w ciągu 14 dni. W przypadkach losowych dotyczących niemożliwości dotrzymania tego terminu prosimy o kontakt - staramy się być elastyczni.
Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia zwrotu jest odesłanie rzeczy nowej, z kompletnym ometkowaniem, bez oznak użytkowania i bez zapachów. Brak metki zabezpieczającej oryginalnie przytwierdzonej do towaru wyklucza możliwość zwrotu.
Krok po kroku - jak zwrócić towar?
2. Zapakuj w bezpieczny sposób zwracane rzeczy. Dołącz wypełniony Formularz Zwrotu / Reklamacji oraz kartę zamówienia otrzymaną razem z Twoim zamówieniem oraz możesz dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura),
3. Tak zapakowaną paczkę wyślij na swój koszt na adres:
EIDOS.pl
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 73/6A
87-100 Toruń
4. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy,
5. Możesz skorzystać z dostępnej opcji Szybkie Zwroty InPost
Usługa SZYBKIE ZWROTY InPost nie jest darmowa – jej koszt to 12,00 zł
Oferujemy ułatwienie w procesie zwrotów. Mogą Państwo skorzystać z usługi Szybkie Zwroty za pomocą Paczkomatów InPost. Bezpośrednio nie poniosą Państwo żadnych kosztów za tę usługę, ale przy dokonywaniu przez nas przelewu zwrotnego za zwracane produkty na Państwa konto, będą Państwo obciążeni kosztami usługi Szybkie Zwroty InPost kwotą wysokości 12,00 zł. Usługa Szybkie Zwroty InPost nie jest u nas darmowa, ale jest bardzo łatwa, szybka i wygodna.
Jeśli chcesz skorzystać z usługi Szybkie Zwroty prosimy zaznaczyć to krzyżykiem w odpowiednim kwadraciku w Formularzu zwrotu / reklamacji
W jaki sposób rozpatrujemy zwroty?
1. Sprawdzamy kompletność Twojego zwrotu (zamówienia)
2. Jeśli wszystko jest w porządku dokonujemy zwrotu pieniędzy na wskazane konto. Ustawowo, mamy 14 dni na dokonanie przelewu zwrotnego. Robimy wszystko, żeby nie trwało to długo i staramy się robić przelew zwrotny tak szybko, jak to tylko możliwe.
W przypadku odstąpienia od całości umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas)
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie: 518-967-245, lub mailowo: e-sklep@eidos.pl